PBA Pro Bowling 2021
PBA Pro Bowling 2021 är det ultimata spelet för alla som älskar bowling! Nu kan du bowla som ditt favoritproffs inom PBA! Spela online mot dina vänner, tävla i turneringar eller starta din PBA-karriär helt på egen hand. Det här spelet har något för alla, tack vare ett autentiskt simuleringsläge och ett explosivt läge i arkadstil! PBA Pro Bowling 2021 är officiellt licensierat av Pro Bowlers Association, och innehåller 26 av de främsta proffsen inom sporten plus kommentarer av programledaren Rob Stone och hall-of-fame-berömde Randy Petersen. Nya spännande funktioner i 2021 är: -Onlinebaserat tävlingsläge. -Bowla som ditt favoritproffs inom PBA. -Stegvisa finaler tillagda i över 100 turneringar i karriärläget. -Förbättrad fysik för klot och käglor. -Banfysiken inkluderar nu nedbrytning av oljeprofiler och carry-down. -Andrew Anderson har lagts till i spelet. -Fler än 150 klot att välja mellan och vinna – 40 nya klot från de hetaste märkena av de bästa tillverkarna som används under PBS-turneringen.