PAYDAY 3: Houston Character Pack
Houston gick med i Payday Gang i PAYDAY 2 när hans bror, Dallas, tog med honom. Även om han är djärv och orädd när kulorna viner var det hans noggrannhet som gav en fast plats i gänget. När Concord attackerade gänget tog polisen Houston och han fördes till Rikers. Under rättegången gjorde han allt för att uppmärksammas av gänget som utan dröjsmål befriade honom. Nu har han återhämtat sig från skadorna och är klar att ge sig på nya stötar. Nu får du Houston gratis! Houston Character Pack är en gratis DLC med Houston som en figur att spela med – med mask, förvalt vapen och charm.