PAYDAY 3: Houston Breakout Heist
Houston står åtalad för flera brott och Concord väntar på att ta hand om honom samma sekund som domen faller. Vare sig du smyger in och sedan ut eller skipar rättvisa på det brutala sätt som du kan bäst har Houston problem och det är ditt jobb att lösa det. Houston Breakout Heist är en del av Houston Breakout-paketet.