PAYDAY 3: Delivery Charge
Palatucci-familjen borde ha lärt sig läxan av Shayus lagerlokal. I stället sätter de ett pris på våra huvuden. Nu ska de betala. Som hämnd slår vi till mot ett värdetransportföretag som familjerna använder för att flytta sina stålar. Schysst av dem att samla allt på ett ställe. Delivery Charge utspelar sig i en värdedepå packad med stöldgods i hamnområdet och har en ny nivå av omspelbarhet. Banbrytande väntjänster, dynamiska ingångsplatser och smart, slumpad mix ger en rörig historia där ingen kupp är den andra lik.