PAYDAY 3: Chapter 1 - Syntax Error
""Cash is king"" tillhör svunna tider. I dag handlar det enbart om servrar och, mer specifikt, vad som finns på dem. Payday Gang ger sig på en stöt mot teknikjätten Scry Digital, branschledande inom datasäkerhet. Efter att klarat sig undan den dödliga konspirationen mot dem försöker Payday Gang ordna upp alla småbekymmer. De kammade igenom alla filer på Patricia Sharkes krypterade server och då råkade de upptäcka specifikationer för ett hypermodernt, ovärderligt program för drönarstyrning. Ledtrådarna tog Payday Gang direkt till ett datacenter som hette Scry Digital och fanns i kanten av Ryan Park i Manhattan. I världen där pengar inte längre spelar roll måste banditerna anpassa sig. Deras senaste byte finns på servrar som inte kan hackas och skyddas av kraftfull AI. Så de måste helt enkelt bryta sig in och sno servrarna direkt från hyllan … Syntax Error-paketet är det första som innehåller DLC som släppts till de som har Silver- och Gold-versionerna. Paketet innehåller Syntax Error Heist, Syntax Error Tailor Pack och Syntax Error Weapon Pack.