PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION – The Biker Heist
PAYDAY 2-paketet The Biker Heist ger sig ut på vägarna! Elephant har något i kikaren och Rust är nyckeln. Men ingenting här i världen är gratis och Rust tänker inte bjuda på någonting – i synnerhet inte eftersom han själv behöver hjälp. The Biker Heist Pack innehåller en tvådagarskupp, vapen, masker, mönster och material.