PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION – Butcher's BBQ Pack
Krydda din spelstil med Butcher's BBQ Pack – ett paket fyllt med eldfängda vapen som får dig att framstå som en vredgad drake. Har du tröttnat på alla långa, kalla och mörka nätter? Ledsnat på snö, is och slask? Vi på OVERKILL är har något som kommer få saker och ting att hetta till: vapenpaketet Butcher's BBQ Pack! Paketet är fyllt med eldfängda eldvapen, heta närstridsvapen och ett smörgåsbord med nya föremål. Och vad skulle väl en grillfest vara utan coola masker, material och mönster? Vi fixar biffen!