Parking Masters - Bus Driver
Ta dig an rollen som busschaufför i 50 helt nya parkeringsnivåer! Varje nivå utmanar dig att manövrera din buss in i allt svårare utrymmen och finslipa din förmåga att manövrera ett stort fordon med finess. Varje nivå är utformad för att testa och förbättra dina parkeringsfärdigheter. Är du redo att finslipa dina parkeringsfärdigheter och bli den ultimata busschauffören?