Park Beyond
I Park Beyond kan du skapa din drömpark utan att begränsas av gravitationen! Spela som en nyanställd visionär arkitekt för ett kämpande företag och skapa fantastiska nöjesparker. Samarbeta med den entusiastiska parkveteranen Phil, den stränga, men vänliga chefen Izzy och en rad andra färgstarka och passionerade karaktärer medan du skapar en framgångsrik och lönsam nöjespark. De lättillgängliga kontrollerna och ett berättelsedrivet kampanjläge hjälper dig att lära dig grunderna i parkhantering och skapa allt vildare åkturer och modulära berg- och dalbanor. Framgångarna hänger på din kreativitet!