Paketet med överlevnadsskräck
Survival Horror Bundle erbjuder dig tre spännande och gastkramande skräckfilmer som kommer att hålla dig på sträckbänken, nu till ett reducerat pris! Project Nightmates Case 36: Henrietta Kedward Project Nightmares är en forskargrupp som studerar det paranormala, men eftersom konventionella metoder inte räcker till har de fått vända sig till lite mer experimentella tillvägagångssätt. Med hjälp av en egen uppfinning kan de försätta telepatiskt begåvade patienter i ett drömtillstånd och koppla deras sinnen till förbannade eller ondskefulla objekt, för att på så vis gräva i historien och stoppa ondskan. Du är en av deras patienter. No Son of Mine No Son Of Mine är ett överlevnadsskräckspel som fokuserar på strid, smygande, utforskning, pussellösning och att avslöja ett hemskt mysterium. Var uppmärksam på din omgivning och få inte panik. Ni kommer att bli jagade. Du kommer att bli terroriserad. No Son Of Mine håller inte din hand. Kan du möta den oförutsägbara, dödliga och grymma fienden och hitta sanningen innan han hittar dig? Remorse: The List Remorse: The List är en survival horror i klassisk mening, med öppet spel, en inventarie och strider. Utforska de läskiga, mörka förorterna i Hidegpuszta och ta reda på vilka hemligheter som döljer sig där. Din enda ledtråd? En mystisk lista. Förstå det kryptiska dokumentet, använd huvudet för att lösa pusslen och använd både närstrids- och distansvapen för att lösa problem av lite mer . . . aggressiv karaktär.