Owlboy
Utforska en vacker pixelvärld i detta flygande äventyr/plattformspel. Otus är stum och har svårt att leva upp till vad som förväntas av en uggla, och situationen går ur askan i elden när luftpirater plötsligt dyker upp. Upplev en resa genom ruiner fulla av monster, oväntade möten och bördor ingen borde tvingas att bära. - Owlboy är en kärleksförklaring till pixelkonst, ett öppenvärldsspel där du utforskar världen med en unik blandning av flygning och plattforming. - Bär allt. Otus vänner kan rekryteras som skyttar med unika förmågor och historier. - Enorma grottor med stora och utmanande bossar. - Ett äventyr som tagit 10 år att skapa.