O.W.L Projekt 2
Led en ung varelses hisnande äventyr och framskrid genom att lösa pussel i ett dioramaliknande landskap! Gör dig redo för ännu ett gåtfullt och utmanande äventyr med O.W.L Projekt 2, ett 3D-isometriskt pusselspel som testar ditt snille och dina logikfärdigheter. Återigen kontrollerar du Elysion, en ung varelse som skapats i ett mystiskt experiment, och under resan mot frihet och avslöjande av hemligheter stöter du på de fängslande Watchers. Beväpnad med den kraftfulla Sanctum-staven kan Elysion flytta föremål och övervinna hinder, något som skapar en unik och uppslukande spelupplevelse. Utmana dig själv med 50 noggrant utformade nivåer där du manipulerar block, släpar plattformar, upptäcker hemliga passager och klättrar uppför stegar i roterande dioramor med ny mekanik som introduceras i och med att svårighetsgraden gradvis ökar!