Override: Mech City Brawl
Inga kugghjul, ingen ära! Kontrollera gigantiska robotar och slå dig fram bland fantastiska stadslandskap i detta mekaniska slagsmålsspel i 3D! Episka och explosiva kamper väntar dig med olika robotar lokalt och online i en-mot-en-läge, samarbetsläge för två till fyra spelare och en kampanj för en spelare. Styr ett varierat utbud av episka, skyskrapstora robotar, var och en med egen spelstil, egna specialrörelser och avslutare. Höj dig över dina motståndare och förstör hela städer under dina fötter. Förstör 3D-arenor som har skapats med riktiga städer och länder som förebild, däribland Tokyo, Egypten, San Francisco och Mexiko. Utmana andra spelare, samla ihop två till fyra vänner och spela i dynamiskt samarbetsläge där varje spelare ansvarar för en del av den enorma roboten! Anpassa dina robotar i verkstaden, ändra deras tillbehör och skins för att skapa din egna unika stil!