Overpowered 1 - Mars Infestation
Utrota horder av hotfulla varelser i twin-stick shoot'em up-stil så att dina medmänniskor kan bosätta sig på en ny planet! Året är 2050. Människor har tvingats fly från jorden och kolonisera Mars! Nu är det upp till dig att utrota horder av aggressiva lokala varelser så att din art kan bosätta sig på planeten. Overpowered 1 - Mars Infestation är ett actionfyllt överlevnadsspel som presenteras i flytande animerad pixelkonststil! Klä dig som en rymdsoldat när du tar dig an 4 intensiva uppdrag, var och ett med flera mål och nivåer att bemästra. Använd intuitiva twin-stick-kontroller för att röra dig i top down-miljöer med beslutsamhet och hastighet medan du skjuter ner alla inkommande hot. Samla power-ups för att uppgradera dina vapen i farten! Ju snabbare du besegrar fiender, desto högre kommer din poäng att bli, vilket gör att du kan utmana topplistor i överlevnadsläge. Hur länge kan du hålla dig kvar i striden?