OVERKILL's The Walking Dead
OVERKILL's The Walking Dead är ett actionfyllt och samarbetsinriktat FPS för fyra spelare, där du får kämpa mot både de döda och de levande i ett postapokalyptiskt Washington D.C. Fyra spelare – Aidan, Heather, Maya och Grant – bildar ett tajt team, där alla har egna färdighetsträd, roller, spelstilar och bakgrundshistorier. Nu delar de ett gemensamt mål, där överlevnad och samarbete är det enda som gäller. Striderna är närgångna och intensiva. Döda fienderna med tysta närstridsattacker eller låt kulorna vina. Och se alltid till att hålla ögonen öppna – du vet aldrig när nästa grupp zombier dyker upp... I OVERKILL’s The Walking Dead riskerar varje fridfullt plundringsuppdrag att förvandlas till en adrenalinpumpande strid på liv och död. Strategi och skicklighet är två oumbärliga element om ni ska lyckas överleva i den tuffa miljön som ett team. Washington D.C är en öde men ytterst ogästvänlig stad, där de levande och de döda kämpar för sin egen existens.