Overcooked! 2 - Campfire Cook Off
Ett S’more-gåsbord är uppdukat i mer Overcooked 2! Det är dags för utflykt och lite kokande campingkul i Lökrikets skogar. Den här gången får Kevin och Lökkungen sällskap av 4 nya kockar som är hemmastadda i skogens kök: Scoutkocken, Björnkocken, Bäverkocken och den glasögonbeprydde Ugglekocken. Du kommer att behöva hugga ved för att hålla igång elden när du ska fräsa upp rejäla frukostar och grilla s’mores i 15 nya nivåer bland trädtoppar och lägerplatser. Det krävs samarbete på en helt ny nivå för att klara de nya bärbara ryggsäckarna med de ingredienser som kockteamet behöver för att betjäna de hungriga camparna.