OUTRIDERS WORLDSLAYER
OUTRIDERS WORLDSLAYER är ett brutalt plundra- och skjutaspel för 1–3 spelare som samarbetar. Spelet utspelas i ett mörkt och originellt science fiction-universum. Du skapar din egen Outrider bland en av fyra mäktiga klasser och färdas över den omväxlande och dödliga planeten Enoch. Börja med OUTRDIERS originalkampanj, eller använd din boost för att kasta dig rakt in i Worldslayer-kampanjen med en fullt utrustad nivå 30-Outrider. Här får du möta den mest dödliga Altered du någonsin stött på – Ereshkigal, i mänsklighetens sista strid för överlevnad. Bortom henne väntar ännu större fasor i spelets ultimata slutläge i de uråldriga ruinerna i Tarya Gratar. OUTRIDERS WORLDSLAYER kombinerar aggressiva eldstrider med våldsamma krafter och en arsenal med allt mer förvridna anpassningsbara vapen och utrustning. Allt detta ger dig otaliga timmar våldsam speltid från en av de främsta utvecklarna av skjutarspel i branschen – People Can Fly. EN DÖDLIG RESA Mänsklighetens hopp om överlevnad vilar på din färd till vaggan för Enochs civilisation. DYNAMISKT SAMARBETE FÖR 1–3 SPELARE Spela ensam eller med upp till två vänner i drop-in drop-out-samarbetsläget medan ni kämpar mot fasorna på en hyperutvecklad planet under en apokalyps. 4 UNIKA KLASSER Skapa och anpassa din egen Outrider och välj mellan fyra unika och kraftfulla klasser som var och en har en dödlig uppsättning brutala förmågor, färdighetsträd och Pax-träd som ytterligare definierar din personliga spelstil. VAPEN OCH UTRUSTNING Anpassa och uppgradera dina Outriders med otaliga kombinationer av de mest kraftfulla Epic-, Legendary- och Apocalypse-föremålen med allt större skadepotential. Utrustningen kan anpassas med upp till tre modifikationsplatser så att spelare fullt ut kan ordna sin utrustning så att den passar deras spelstil. Dessutom finns ett komplett och helt kostnadsfritt Transmog-system för alla föremål. STYRKA Anpassa dina förmågor och färdigheter med omfattande klassfärdighetsträd och Pax-träd för ytterligare hybridkraftökningar. Utmana dig själv på alla Apocalypse-nivåer med dina växande krafter och öka dina Ascension-poäng inom Brutality, Endurance, Prowess och Anomaly. SPELETS SLUTLÄGE Plundra fantastiskt byte medan du dominerar i expansionerna i spelets slutläge eller möt nya fasor i den uråldriga staden Tarya Gratar. BOOSTA Utveckla dina befintliga karaktärer ytterligare eller använd din nya boost för att skapa en fullt utrustad nivå 30-Outrider, redo att hoppa rakt in i spelets oavbrutna action. OUTRIDERS INGÅR Den fullständiga OUTRIDERS WORLDSLAYER-upplevelsen inkluderar det ursprungliga OUTRIDERS-spelet, med alla spelunderlättande förbättringar och allt Expedition-innehåll som lagts till sedan spelet släpptes.