Klabater SASimulering
Tin Can: As a random member of your colony's space program, you leave Mars aboard a large transport ship, only for its reactor to go critical in the middle of your journey to new horizons. All your time spent in the simulator did not prepare you for such a dire situation! Now, drifting in your escape pod, without any FTL capabilities, you realize that an easy way out was not included. Use your own wits to fix systems in a similar way you would fix and build your own PC, by swapping and fixing individual components. With a bit of luck, you might be able to finally find a safe haven Tin Can comes with a Supporter Pack that contains game soundtrack! orbit.industries: Build and manage an orbital station of your own! Monitor and set up production cycles, resources and their distribution. Focus either on efficiency or yield, treating everything as a diligent spreadsheet master - but with an abstract layout system resembling a circuit board to help you design the best connections, nooks and crannies to make your station a resounding engineering success!