Orclandet
Gragon har intagit orctronen, fördärvat Orclandet och förvandlat orcerna till grimmocs. Kämpa dig igenom grimmocarnas hemland och störta den falske kungen Gragon. Det här paketet innehåller fyra nya uppdrag som utspelar sig i Orclandets raviner.