Orcernas tronarvinge
Spela som orcen Garok, den rättmätiga arvtagaren till den orciska tronen. Förrådd av sin broder Gragon svär han att dräpa honom och leda tillbaka sin stam till naturens väg. Det här paketet innehåller orcen Garok som en fullständigt spelbar karaktär.