Orbals
I det magiska och färggranna kungariket Orbalia kan finnandet av mer Mojo innebära skillnaden mellan liv och död! Fyra tappra små Orbals har tagit sig an uppdraget att bekämpa den tyranniska Drakkungen. De måste rulla och krossa sig fram för att fly från 100 kluriga nivåer och låsa upp sina största förmågor längs vägen. Endast genom att samarbeta kommer de kunna lösa alla pussel och rädda Orbalia!