One Button Games 5-in-1 vol. 2 (Windows)
D PISTOLS är ett snabbspel med en knapp. Du rör dig hela tiden upp och ner. Ditt mål är att skjuta alla fiender som kommer från sidorna av skärmen. När fienderna når mitten av skärmen kommer de att gå upp eller ner beroende på din nuvarande position. Tryck på en knapp för att ändra riktning och skjut åt sidan. Håll en knapp för att ladda och skjut i alla fyra riktningarna. Spelet är över när någon fiende berör dig. EMBATTLED är ett snabbspel med en knapp. Du rör dig hela tiden upp och ner medan fiender på båda sidor skjuter mot dig och närmar dig din position. För att ändra riktning, tryck på en knapp eller tryck på toppen eller botten av skärmen. Håll en knapp för att hålla dig stilla och sätt upp sköldar för att skydda dig från fiendens skott. Men när du har sköldarna uppe skjuter fiender snabbare och rör sig mot dig. Försök att undvika fiendens skott och få dem att träffa varandra för att få poäng. Spelet är över när ett fiendeskott träffar dig. TOTOGE är ett snabbspel med en knapp. Du styr en kyckling som hela tiden faller ner mot en av sidorna av skärmen. Ditt mål är att undvika att landa på de slumpmässigt uppträdande spikarna. Tryck på en knapp för att hoppa i luften och du kommer att få ytterligare poäng för att hoppa beroende på avståndet som passerats. Du kommer att vända dig om när du träffar sidorna av skärmen. Spelet är över när du träffar spikarna. BOMB UP är ett snabbspel med en knapp. Du faller hela tiden ner. Tryck på en knapp för att avfyra en bomb och tryck på den igen för att explodera den. Få poäng genom att förstöra alla röda rutor inom radien för dess explosion. Explosionen kommer att studsa dig upp och åt sidan och du kommer att vända dig om när du träffar en vägg. Spelet är över när en röd ruta träffar dig. TAPPUMP är ett snabbspel med en knapp. Du styr en cirkel. Ditt mål är att gå framåt samtidigt som du undviker att träffa minorna och gå bortom skärmens horisontella gränser. Tryck på en knapp för att hoppa och håll ned en knapp för att öka din radie. Samla mynt för att få poäng. Spelet är över när du träffar en mina eller när du går bortom toppen eller botten av skärmen.