Old Market Simulator
Old Market Simulator låter dig bygga och utveckla din egen marknad. Odla grödor, föd upp djur, fiska, tillverka varor, anställ personal och expandera din butik dag för dag, medan säsongsbaserade och överraskande händelser håller spelupplevelsen fräsch. Välj mellan flera platser: Handla på den mysiga Tropiska ön med en vacker linbana Sköt din marknad i den vidsträckta, östligt inspirerade East Town Ta dig an Roman Towns äventyrsläge, där du slutför uppdrag och återuppbygger en stad efter en förödande jordbävning Jordbruk Köp frön eller plantor, odla produkter och sälj dem i din marknad. Bygg ut din gård eller ditt växthus för att kunna odla under alla årstider. Verkstad Stycka kött, baka färska varor eller jäsa drycker med hjälp av dryckesmaskinen. Varje verktyg har recept som hjälper dig att komma igång. Boskap Köp kor, getter och höns att föda upp i din ladugård. Mata dem dagligen så ger de produkter som mjölk och ägg. Fiske & segling Skaffa en båt, en paddel och ett fiskespö för att fånga både vanliga och sällsynta fiskar, och sälj dem sedan på din marknad. Under segling kan du till och med hitta sjunkna skatter! Evenemang & årstider Håll utkik efter speciella evenemang som äger rum under året i olika årstider. Händelser som Halloween kan påverka kundernas preferenser, köpbeteenden och få priserna att variera kraftigt. Anställda Anställ personal efter dina behov och automatisera butikens processer. Var försiktig – anställda jobbar inte gratis! Du kan anställa personal för kassan, städning och påfyllning av tomma lådor. Samla dina vänner och börja ditt äventyr i Old Market Simulator redan idag!