Off-Road Car Pack
Fyll på garaget med tre offroadfordon! Trooper: Det här amerikanska muskelknippet står emot det mesta och kan ta dig till och från den djupaste vildmarken utan ansträngning. Trophy Runner: En gammal slithäst från Asien som specialanpassats för att låta motståndet käka grus. Sandtstorm: En smidig rackare som glänser på slingrande vägar med skarpa kurvor! Det här DLC-paketet ingår i Season Pass 2.