Odium to the Core
Nå kärnan och rädda världen! Odium To the Core är ett utmanande musik baserat sidscrollande spel med en vacker mörk monokromatisk konststil. Led Odium genom farliga och intensiva musik fyllda nivåer för att besegra och stoppa den spridande korruptionen. Håll balansen för att undvika fällor, fiender och navigera trånga utrymmen. Besegra utmanande bossar och upptäck historien bakom korruptionen av Odiums värld.