Nyvoss Garage Kit
Lägg till fler anpassningsalternativ för Nyvoss-fordon och gör dem till de coolaste stridsfordonen på banan. Paketet innehåller ett nytt bilskal (som kan användas på alla Nyvoss-fordon), en extra uppsättning däckfälgar och ytterligare 3 dekaler för användning på Nyvoss-fordon.