För att fira att vi uppnått milstolpen 15 miljoner användare släpper vi detta Moonlight Scroll x15-paket! Innehåll: - 15 Moonlight Scrolls Moonlight Scrolls kan användas för att skaffa olika anpassningsföremål för din avatar, inklusive kostymer, vapen och Ninja Tools! Precis som för andra spel i serien kan du öppna Scrolls genom att utvärdera dem i Ninja Tools Shop. *När du utvärderar Scrolls kan du få föremål som är lika sällsynta som de Esoteric Scrolls du får i spelet. *När du laddat ned det här innehållet kan du få föremål i spelet genom att utvärdera dina Moonlight Scrolls i Ninja Tools Shop.