Not Not 2 - A Brain Challenge: Complete Edition
NOT NOT 2 - En hjärnutmaning som rör till det i huvudet och får dig att tvivla på din intelligens. Läs instruktionerna på kuben och spring åt rätt håll. Se upp för tidsgränsen och låt inte hjärnan bli lurad! Funktioner: - 6 unika skins till din karaktär - 6 coola bakgrunder för lite omväxling - Upptäck nya spellägen och många nivåer som utmanar din hjärna på olika sätt - Förbättra dina hjärnfärdigheter varje dag med DAGLIGA och VECKOVISA UTMANINGAR och nå TOPPEN av topplistan! - Exklusivt flerspelarläge Versus för upp till 4 spelare! Dela hjärnutmaningen på NORMAL, SVÅR eller EXTREM svårighetsgrad - Klassiskt läge: varje nivå höjer svårigheten med nya instruktioner - Utmaningsläge: nå bästa poängen i en bottenlös avgrund av förtvivlan! - Lås upp unika skins för att anpassa din upplevelse - MÄT dina framsteg med statistikpanelen och jämför med dina vänner! - Tillgänglighetsläge för färgblinda - Helt ny grafik Denna vilseledande expert syftar till att krossa din hjärnas förmåga att tänka klart. Klarar du det?