Not For Broadcast: The Timeloop
Hela nyhetsredaktionen kommer tillbaka Häng med hela nyhetsteamet som inkluderar Jeremy Donaldson, Megan Wolfe och Jenny för första gången sedan 2020. Återknyt kontakten med bekanta ansikten (som Alan James) medan du försöker bryta dig loss från tidsslingan som du (och Boseman) fastnat i. Navigera i en tidsslinga Påbörja din resa i en spännande ny berättelse där du hittar dig fast i en tidsslinga. Upptäck nya ledtrådar med varje upprepning och pussla ihop sanningen bakom mysterierna som upptäckts i nyhetsredaktionen. Längsta FMV-låten någonsin Kasta dig in i en episk musikalresa med förmodligen den längsta låten i FMV-historien som är mer än 14 minuter lång! Vi kommer inte avslöja varför det händer, men du kan lita på oss när vi säger det är verkligen något unikt! Ett avslut på spelets primära berättelser Upplev de sista upptäckterna när The Timeloop leder till avslut för en del av de kvarlevande mysterierna från huvudspelet och låter dig lära dig mer om dina favoritkaraktärer. Upplev det spännande slutet Som den ultimata DLC:n kommer The Timeloop bli det slutliga kapitlet i Not For Broadcast-sagan. Gör dig redo för en spännande berättelse med utmanande gåtor och ett spännande avslut som håller dig fast till slutet. Gör dig redo för att navigera i tidsslingan, upptäcka sanningen och konfrontera utmaningarna med själva tiden tillsammans med din favoritnyhetsteam (och Boseman)!