Nocturnal Visitors
En helt vanlig novembernatt blir Jamie vittne till en övernaturlig händelse. Kort därefter blir han transporterad till Aliorbis, en mystisk alternativ version av jorden där magi och vetenskap samexisterar i nästan perfekt harmoni. Det är platsen som alla legender som vi känner till kommer ifrån. Där får Jamie veta att han är vad som kallas en “besökare”, någon som kan korsa barriären som separerar hans värld och Aliorbis. Han blir snabbt en del av SEEK, en organisation som utreder brott som är ett hot mot båda världarna. Genom sina äventyr med SEEK blir Jamie långsamt bekant med dess mörka och skruvade förflutna fyllt av korruption och kaos. Han börjar gradvis att undra om han verkligen står på rätt sida i den här berättelsen. Spela som Jamie och andra karaktärer med unika personligheter och bakgrunder, utforska världsfrämmande, detaljrika scenarier, lös pussel och undersök blodiga brottsplatser. Innehåll: * Spela som Jamie och fem andra karaktärer med unika personligheter, bakgrunder och perspektiv. * Utforska flera olika världsfrämmande, detaljrika scenarier. * Undersök blodiga brottsplatser och leta efter ledtrådar. * Upplev en uppslukande berättelse med en noggrant utformad historia. * Lös fallet!