No More Heroes 3 Windows
No More Heroes 3 följer otaku-lönnmördaren Travis Touchdown när han med sin trogna beam-katana hugger sig fram genom tio av galaxens dödligaste krigare. ■Spännande strider Stapla kombos med Travis beam-katana och upplev hack-and-slash-action som aldrig förr!