Nightmare Shift
Ta nattskift på ett avlägset motell, hantera oroande gäster och ta dig igenom kusliga händelser. Upplev Emmas nervkittlande vardag i lägenheten, känn obehaget av att bli iakttagen och ifrågasätt vad som är verkligt när gränsen mellan verklighet och mardröm suddas ut. Man säger att väggarna har öron... men tänk om väggarna har ögon – som iakttar, väntar och ser allt du gör. Emmas värld Kliv in i Emmas liv, där vanliga nätter förvandlas till extraordinära mysterier. Upplev hennes rädslor, kamp och den suddiga gränsen mellan hennes verklighet och mardrömmar. Den bräckliga rutinen Hantera de dagliga uppgifterna i Emmas jobb och privatliv, bara för att inse att rutinen kan vara en mask för något mycket mer ondskefullt. Mysteriets ansikten Möt gåtfulla karaktärer vars motiv är oklara. Varje interaktion för dig närmare sanningen – eller djupare in i paranoia. Vem kan du lita på när alla verkar misstänkta? Nysta upp mardrömmen Avslöja den chockerande sanningen när du utforskar motellet och Emmas lägenhet. Varje upptäckt skalar bort lager av ett mörkt mysterium som utmanar allt du tror att du vet. Spelfunktioner: - Detta spel tillhör främst genren ”walking simulator” med pusselelement. - Psykologisk skräck: Spelet kommer att driva dig till vansinne. - Fängslande upplevelse: En stämningsfull, fotorealistisk grafik förstärker skräckupplevelsen. - Flera slut: Spelet har flera slut beroende på dina val. - Rik historia som är inspirerad av filmer som ”Door Lock 2018”.