Nicktoons & The Dice of Destiny - Wardrobe of Wonder Pack
Wardrobe of Wonder-packet låser upp en fantastisk ny kostym för var och en av de nio spelbara hjältarna, vilket ger en ny tolkning av deras ikoniska stilar genom en annorlunda fantasilins. Vare sig den är mystisk, majestätisk eller ridderlig lägger varje klädsel till en fräsch touch till ditt äventyr. Dessa nya looks ger extra personlighet och elegans till varje hjälte allt eftersom de dyker allt djupare ner i sina jakter.