Nexomon
Gör dig redo att utforska en värld där du kan fånga in, utveckla och samla över 300 unika Nexomon! Ge dig ut på en episk resa och sätt ihop det ultimata teamet för att ta dig an de fruktade Nexomon. Bli en hjälte Välj från sju unika start-Nexomon för att börja din resa. Sätt ihop ett formidabelt team för att ta dig an mäktiga motståndare och rädda världen från den skoningslösa Nexolord! Låt striderna börja Delta i spännande 2D-animerade turomgångsbaserade strider mot vilda Nexomon, andra tämjare och legendariska mästare! Bemästra de sju elementtyperna för att vinna fördel i strid. Sätt ihop ditt team Försvaga vilda Nexomon för att fånga dem och använda dem i ditt team. Över 300 tillgängliga Nexomon ger dig gott om alternativ att anpassa ditt team efter eget tycke. Upptäck Nexomons värld Från täta skogar till farliga vulkaner och vackra landskap – det myllrar av Nexomon i alla områden. Fånga, träna och utveckla dina Nexomon på din färd genom tio olika regioner tillsammans med dina följeslagare. Träffa vänner, strid mot fiender I varje stad, by och utpost väntar ett flertal olika unika karaktärer – var och en med sin egen historia. Vissa blir dina lojala vänner. Andra gör allt de kan för att sätta stopp för dig ...