New Yuck Threats
New Yuck Threats Team Threats-teamet gjorde ett bra jobb med att bygga spelet kring QB Stack Killson och få in offensiva och defensiva talanger. Med tre fina val i den första omgången av årets draft, satte de fart på offensiven och brutalitet till försvarslinjen. Den andra försvarslinjen täcker som en filt och svider som ett rasande bi tack vare Bleed Jr. och Saucy Charredner. Det här är ett ungt lag som är sugna på seger, redo att ta fart. ThreatLife Stadium Genom att spela mot eller för Threats-team befinner du dig i ThreatLife-stadion, som fick detta namn av en anledning. Med två motorsågar, fler minor än ett minfält och kärl fyllda med blod, hotar denna stadion verkligen ditt liv. Musik tema ATTITUDE! DEETRANADA-gruppen. Tillstånd av PlusMusic Denna tillägg kräver ett basspel Mutant Football League.