Neverwinter: Uprising Lancer Pack
Storma ut i striden tillsammans med Githfolketmed Neverwinter Uprising Lancer Pack. Githfolket befinner sig sedan flera hundra år i konflikt med illithiderna, och måste hindra dem från att lägga händerna på en mäktig artefakt – och nu är det dags att sträva framåt. Köp det här paketet för att uppgradera din utrustning med insignier och förädlingsmaterial, och fortsätt kampen mot de tyranniska mind flayers. Detta paket innehåller: 200 ZEN 3 Legendary Insignia Choice Pack 25 Preservation Wards Titeln <Lancer> i spelet Det här paketet kan endast köpas en gång per konto. Titeln kan hämtas en gång per karaktär per konto. ZEN-valutan kommer att bindas till kontot efter köpet. Allt annat paketinnehåll kan endast hämtas av en karaktär per konto.