Neva - Complete Edition
Neva är ett känslostarkt actionäventyr av visionärerna bakom kritikerrosade GRIS. Neva handlar om Alba, en ung kvinna som fått ett alldeles särskilt band till en nyfiken vargunge efter ett möte med mörka krafter. Tillsammans ger de sig ut på en farlig resa i en värld som en gång var sprudlande vacker men som nu håller på att förfalla runtomkring dem. Deras relation utvecklas sakta men säkert i takt med att de lär sig klara allt knivigare situationer tillsammans. Vargen går från upprorisk unge till fullvuxet djur i jakt på sitt sanna jag, vilket sätter Albas kärlek – och våra hjältars vänskap – på prov. Alba och hennes modiga kompanjon måste göra allt de kan för att överleva och hitta ett nytt hem tillsammans i en värld där hoppet hänger på en skör tråd. Neva: Prologue Följ Alba när hon jagar vita fjärilar djupt in i de fördärvade träsken, där hon möter en rädd, vilsen och ensam vargunge. Alba är fast besluten att rädda henne och måste därför vinna den unga vargens förtroende och leda henne genom vildmarken. Tillsammans kommer de att möta nya fiender, genomgå farliga prövningar och konfrontera en monstruös kraft som hotar att slita isär dem. Neva: Prologue är designat för att spelas efter att du är klar med huvudspelet och erbjuder en större utmaning och en djup berättelse för återvändande spelare. Expansionen lägger till tre nya platser, som alla har unik spelmekanik i kombination med nya utmaningar, fiender och intensiva bosstrider.