N.E.R.O.: Nothing Ever Remains Obscure
N.E.R.O.: Nothing Ever Remains Obscure är ett första person äventyrsspel baserat på problemlösning och utforskande. NERO är en underbar resa i en magisk värld där ett barn är nyckeln till alla lås och natten är inte så skrämmande som du kan tro. Spela rollen av detta barn, följt av en mystisk svart-klädd följeslagare, och upptäck sanningen bakom denna episka resa. Använd en sfär av ljus för att interagera med miljön, utforska och upplev känslor som är ovanliga i videospel, med en helt ny nästa generations visuel-roman som kan omforma genren.