Nephenthesys
Ge dig ut på ett riskfyllt uppdrag för att återta en oidentifierad energikälla mitt i ett utomjordiskt anfall! Nephenthesys är ett vertikalt rullande, top-down, shoot'em up-spel i 3D-stil och bredbildsformat. Skjut dig fram genom en stor variation av fiendeskepp, samla powerups för större skottspridning och specialbomber, och kämpa sedan mot bossar som täcker hela skärmen. Det här uppdraget tar dig genom grottor, vattendrag, stadslandskap och mer. Har du de färdigheter som krävs för att genomföra det?