NeonBlast
I Neon Blast används spelplattan för att styra en boll som kan färgas om via färgfält och förstör block av samma färg. Vidare finns det glidstenar och dödskallefält som kostar livet. En nivå löses när alla förstörbara block förstörs, ju snabbare detta händer, desto fler bonuspoäng får du.