Neon Apex: Beyond the Limit
”På den splittrade jorden 2124 är inget som det verkar, men på banan kommer sanningen fram ...” Välkommen till Neon Apex I en tävling som endast är öppen för de bästa förarna, mänskliga och andra, kan du bevisa att du kan hantera halsbrytande fart och farliga tävlingsbanor för att vinna allt. Välj din utmanare Mänsklighetens bästa har samlats för att bevisa att en mänsklig hjärna bakom ratten alltid är bäst. De får mäta sig mot cybernetiskt förbättrade människor och AI-drivna androider. På med utrustningen Välj mellan olika bilar och cyklar och trimma dem i garaget med dina vinster. Hitta fordonet som passar din stil. Känn farten Gör dig redo för att tävla i över 200 m/t medan du använder din boost, undviker trafiken och driftar dig till seger i många olika lägen. Jaga äran Tävla om den snabbaste tiden på globala ledartavlor och etablera din legend.