Nejlikalöfte-set
Special outfit med rödblomstema för att fira familjens månad! *Detta paket innehåller: -50 poäng -Carnation Bloom Layered Dress (F) -Carnation Bloom Hair (F) -Carnation Noble Suit (M) -Carnation Gentle Hair (M) *Detta paket innehåller spelvaluta och kan inte återbetalas efter köp. *DLC-föremål kan säljas på samma eller en annan metod i framtiden.