Vill du köra snabbare? Få ut så mycket som möjligt av staden och avslöja omedelbart alla samlarföremål och aktiviteter i alla distrikt i Lakeshore. Dessutom låser du upp det nya klädpaketet "Fury & Zen" så att du kan köra med stil med fyra nya föremål.