NBA 2K27 Bonus Pack
Förbeställ* NBA 2K27 nu för att få bonusinnehåll i spelet! NBA 2K27 förbeställningsbonus ingår i NBA 2K27 förbeställningspaket. Slitet upphör aldrig och löpningen tar aldrig slut i NBA 2K27. Sträva efter storhet dygnet runt i MyCAREER, MyTEAM och MyNBA och förverkliga dina basketdrömmar. *Internetanslutning och NBA 2K-konto krävs för att lösa in och använda bonusinnehåll. Villkor gäller. Vissa funktioner i spelet, inklusive flerspelarläget online, kommunikation och andra onlinefunktioner, kanske inte är tillgängliga för XBOX-barnkonton. På XBOX avses med barn spelare under 13 år, såvida inte lokala lagar anger annat. Play Now, MyNBA och The W går att spela offline.