Köp NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Deluxe Edition och få den mest kompletta upplevelsen av NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER! Denna utgåva inkluderar det fullständiga spelet NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER samt allt extrainnehåll som ingår i säsongspasset. Naruto-franchisen är tillbaka med en helt ny upplevelse i NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER! Detta nya spel låter spelarna slåss som ett fyrmannalag och tävla mot andra lag online! Visuellt är SHINOBI STRIKER byggt från grunden i en helt ny grafisk stil. Led ditt lag och slåss online för att se vilka som är de bästa ninjorna!