Naboo Nobility-paket
Se ut som galaxens elit och hylla kungligheterna från en ikonisk tidsålder med Naboo Nobility-utseendepaketet. Paketet innehåller utseendeföremål för Kay och Nix samt hennes blaster, speeder och Trailblazer.