MY HERO ONE'S JUSTICE 2 Demo
Upplev delar av My Hero One's Justice 2 utan kostnad! I den här demoversionen kan du välja mellan att spela en del av Story Mode, Free Battle Mode, där du kan välja mellan sex karaktärer att spela med, samt Customize Mode. *För att spela demoversionen måste du följa användaravtalet som visas i spelet. *Tänk på att det inte finns några onlinestrider i demoversionen.