My Big Sister: Remastered
BERÄTTELSEN Möt Luzia, en sarkastisk tolvåring med ett lekfullt sinne för humor. Om man ska tro på vad hon säger, är My Big Sister ett top-down äventyrsspel om två systrar som försöker bryta en förbannelse som vilar över Sombria. ”My Big Sister” är en fortsättning på ”Ashina: The Red Witch” som kommer att bjuda på många referenser mellan de två spelen. SPELUPPLEVELSEN Ta kontrollen över Luzia och utforska en fantasyvärld fylld med andar, spöken och andra onaturliga vidunder när systrarna försöker hitta ett sätt att bryta förbannelsen och återvända hem. Leta efter föremål för att lösa enkla pussel och prata med karaktärer för att nysta upp historien bakom både ”My Big Sister” och ”Ashina: The Red Witch”. Genom My Big Sisters många kapitel kan spelarna förvänta sig att slutföra pussel och hitta specifika föremål om de vill gå vidare genom spelets berättelse, men se till att ta den tid du behöver. Med massor av hemligheter och flera olika slut kommer du att ha fullt upp med att se till att du får det slut som Luzia, Sombria och Ashina förtjänar. VAD DU KAN FÖRVÄNTA DIG I REMASTERN My Big Sister har omarbetats från grunden för att ge dig en spännande ny, men ändå trogen, upplevelse. Den märkliga värld som Luzia och Sombria utforskar har nu hisnande pixelkonstmiljöer, fantastiska animationer och en komplett makeover för alla karaktärer. Tillsammans med de nya designerna kommer ett helt nytt soundtrack som är utformat för att förhöja upplevelsen. Dessa element, kombinerade med den engagerande berättelsen, kommer att fängsla dig i en känslomässig berg-och-dalbana av systerlig kärlek och äventyr. INNEHÅLL I REMASTERN En ny berättelse som förblir trogen originalet samtidigt som den lägger till fler kopplingar till föregångaren ”Ashina: The Red Witch”. Helt ny, top-down-pixelkonst, inklusive miljöer, sprites, animationer och porträtt för att fängsla dig och föra dig närmare denna märkliga men vackra värld. Ett helt nytt, originellt soundtrack! Det behåller kärnan i originalljuden men innehåller förhöjda orkesterstycken för att stimulera dina känslor och ge spelet liv.