MXGP2 - Demo
Ladda ner MXGP2-demot och gör dig redo att uppleva hjärtat av motocross. Officiella licenser, riktiga motorcyklar, förare och banor! Pröva banorna Nakhonchaisri och Teutschenthal, men glöm inte att anpassa din förare och motorcykel först. Detta är bara några av nyheterna från det fulla spelet.