MXGP 24 - 50th Anniversary Collection
Denna DLC ger dig tillgång till en komplett Fox Racing-livré, inklusive hjälm, mask, tröja, byxor och stövlar. Denna livré är 50th Anniversary Collection, tillgänglig sedan i somras på Fox Racings webbplats.